Men in trees, top model 7..?

Men in trees

Denna serien tror jag att jag kommer gilla. Såg första avsnittet idag med pappa och det var fakiskt bra. =)

Top model 7

Hur många top model kommer det att finnas tillslut?! Jag menar det e ju nummer sju nu?! Men det e ett bra program. Tycker jag iallafall. Men jag e inte nöjd med dom som gick vidare.. Tex tycker jag inte att tvillingarna skulle gått vidare.. Tycker inte att någon av dom blev bra på bild.. Jag tycker Evita skulle gått vidare och hon tjejen med affrot. Hon blev jätte bra på bild. Hmm åkte hon Ginger ut?! Jag fick en blackout nu.. Aja skit samma. Tyckte inte om henne. Ska man bli modell får man ställa upp på ALLT utan att hålla på så som hon gjorde. Okej det va ju hennes religion osv men.. äh jag orkar inte :P

Dessa två programmen ska jag följa på onsdgar iallafall. Nu går jag bara o längtar tills Prison Break ska börja igen!

Sen är alla mina favorit program igång igen.. Desperate Housewifes började ju igår. Och vilket bra avsnitt! Älskar den serien!

Undra när Ugly Betty kommer tillbaka igen..?


betty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0