Lördag..

Jaha då sitter man här. Har precis kört Sarah, Anna och Dexter in till stan. Var egentligen meningen att jag skulle följt med dom in och varit med dom tills dom skulle hem, men jag orkade inte och var verkligen inte på humör. Blev så himla trött och seg när jag satt hemma hos Anna.. Så jag körde bara dom in till stan sen åkte jag hem och nu sitter jag här. Får sitta uppe och vänta tills dom ringer och jag ska hämta dom. Eller så går jag och lägger mig. Får se vad jag gör..

Igår va jag ute med Anna och Johanna.. Det va rätt kul. Men det var roligast hemma hos Johanna.. =) speciellt när dom dansade bugg! HAHA
Sen när vi va på B&B så försvann Anna och jag kunde inte hitta Johanna..Så jag åkte hem. Inget kul att vara själv.

♥ Saknar Micki något så fruktansvärt mycket! ♥

Hej då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0