If we hold on togehter

Anna skickade en massa låtar till mig för ett tag sen och nu satt jag och kollade igenom all min musik och hittade en jätte fin låt.. Den är från filmen Landet för längesedan.  Letade upp texten på www.letssingit.com. skriver ner refrängen i slutet av denna blogg sen.. Den låten är verkligen jätte fin!

Anna skickar över en massa Spice Girls låtar till mig nu med. Haha kommer ihåg när dom va mina idoler. Hade en massa posters på dom och en massa bilder som man satte in i album! :P Min favorit va heltklart Victoria Adams som hon hette då. hehe

nej nu orkar jag inte skriva mer.. Ska snart sova..

God natt.



"If we hold on together
I know our dreams
Will never die
Dreams see us through
To forever
As high
As souls can fly
The clouds roll by
For you and I"



♥ Saknar dig så himla mycket! Skynda dig hem ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0