Ett sundare liv!

Idag började mitt sunda liv! Var på ett träningspass med Nico och Tina på Form. Vi gick på aerobic. Det va verkligen jätte roligt! Trodde inte att det skulle vara något för mig men jag stormtrivdes! =) Så nu e jag på Form varje måndag klockan 17.00 och kör aerobic! *yey*
I morgon ska jag ut och gå på berget hade jag tänkt mig, tror jag ska gå två varv denna gången, och så ska jag gå snabbt så man får upp konditionen lite mer. :P hehe Sen snackade jag och Nico om att vi skulle börja gå till gymet nån dag efter jobbet oxå så att vi inte bara e där på måndagar..

Funderar på att låna Carolines cykel nu i veckan när hon endå är ledig från skolan. Då ska jag cykla varje dag oxå. Sen kanske jag kan börja gå till jobbet. Om jag nu orkar upp på morgonen :P hehe Ingen morgon människa här dirrekt :P

Man känner sig så pigg nu oxå. Innan va jag så seg och ville verkligen inte gå och träna, men när man väl var där så va det hur kul som helst och jag ville inte sluta. haha

Det gäller bara att peppa sig själv


Nej nu ska jag gå ner där nere och fortsätta kolla på You got served
lr nej inte än, mamma tittar på nån serie som heter Mannen som kan tala med hundar (tror det heter så?)
Kan vara rätt bra att hon tittar på det för då lär hon sig olika saker man kan lära Zacko :P

yeah

svartvit

sett huve

cooling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0