Det kommer bli värre!

Så varnar SMHI..

Drygt 90 olyckor bara idag i Skåne, Halland och Västra Götaland..!!! Usch det e hemskt!
Kan det inte bara sluta snöa och bli sommar istället? Så vi får lite värme?!
Men jag ska inte klaga på att det e kallt.. I stockholm var det -23grader imorse!!

"Poliser som varit på plats har fått hoppa ut bakom skyddsräcken för att inte bli påkörda.
  En man i 40-årsåldern omkom efter en kollision mellan en personbil och en buss på Göteborgsvägen i Mölndal på onsdagseftermiddagen, enligt Sahlgrenska universitetssjukhuset. Ytterligare en person fick lindriga skador.
I Blekinge körde en buss av vägen och minst en person skadades lindrigt. I samband med olyckan blev det stora trafikstörningar på E22:an och situationen förbättrades inte av att det kort senare kolliderade två timmerbilar och en lastbil nära den tidigare olycksplatsen."

(ur aftonbladet)


Nej nu ska jag gå och nana snart.. ska bara låta mitt hår torka lite först :P Annars ser det ut som.. haha ja jag vet inte vad. Det kommer stå åt alla håll. haha

En annan sak som hänt.. För typ två veckor sedan provade jag Veet på mina ben.. Och nu är de alldeles ömma?! Och det kliar som fasiken! Jag håller på att bli galen! Ska det verkligen vara så?

Hmm..

Kommer ju aldrig att använda det igen. Det e en sak som e säker iallfall..

Nej nu orkar jag inte vara uppe mer..

Ska lyssna lite på james Blunt innan jag går och lägger mig..

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0