Tro det lr ej men detta är sant!!

Eftersom jag va ledig denna dagen passade jag på att sova ut ordentligt! =)
 Gick upp vid ett och ringde mamma. Sen åt jag lite frostisar med jordgubbsfil, och kollade på en fransk rolig film på tv 4 film. Sen åkte jag in till Stan där jag mötte upp mamma och Eva. Postade ett paket och köpte ett diadem på H&M. Sen åkte vi hem.
Jag och mamma skulle fika hemma.. Hon tog fram is kaffe och jag smakade. Först tyckte jag inte det va så gott men ju mer jag drack destu godare va det! :) Så.. Om jag börjar tycka om is kaffe kan jag kanske snart dricka varmt kaffe oxå?! =)
Mamma blev glad för nu har hon någon att dricka kaffe med när jag kommer hit =) haha

kaffe

Igår va jag hemma hos Johanna och åt annansapaj och kollade på film. Mysigt =)
Mindre mysigt var det när jag skulle cykla hem och blev förföljd av två män! Vågade inte cykla hem, för då skulle de se vart jag bodde. Cyklade lite omvägar bara för att se om de kanske cyklade åt ett annat håll.. Först trodde jag bara att de skulle åt samma håll, men nej! Stannade och ringde mamma och då stannade de lite längre bort. Fick prata med Sarah som sa åt mig att gömma mig i en buske medans dom körde dit jag va. Och det gjorde jag =P Var ju skit rädd! Har aldrig varit så rädd som jag va igår! =(
Mamma och Sarah följde mig hem med bilen.. Sen va jag hemma säkert!
Mamma och Sarah är mina änglar!
Kan inte tacka er nog!

Jag ska ALDRIG cykla själv i mörker nu!
ALDRIG!



Var hos tandläkaren igår med.
Har samma privat tandläkare nu som mamma och pappa har.
Han märkte nog att jag va nervös för han va jätte försiktig! 
Han såg lite ut som Einstein! haha Håret stod åt alla håll :P Men han va verkligen jätte trevlig. Som en tandläkare ska vara =) hehe
Den bästa tandläkaren jag någonsin har haft!
Han berömde mina tänder jätte mycket =)

Jag har aldrig haft några hål, och det tänker jag fortsätta med att inte ha!
Dom ska aldrig få borra i mina tänder :P
 NOWAY!


Nej nu orkar jag inte skriva mer.


Tjoo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0