Pannkakor



Nu är jag hemma hos mamma. Hade inte tagit fram någon mat hemma så jag ringde mamma och frågade om inte hon kunde göra pannkakor =D Och det ville hon!
Jag hade tänkt göra det själv hemma först men sen ville jag inte äta själv. Så jag ringde mammsen =)

Idag har jag jobbat. Jag och Therese jobbade på som bara den för att bli klara snabbt så att man kunde åka till stranden. Jag ringde Dex och hon följde med mig. Men innan vi stack till Tylösand va vi på Eurostorp där hon handlade ett par skit snygga badshorts! Jag vill oxå haa! Lr jag hittade ett par skit fina Billabong som jag ska köpa.
Iallafall, vi va på tylösand vid.. hmmm.. lite efter två och jag har precis kommit hem till mamma och dom nu.
Men jag ska hem igen vid sju för då ska jag tvätta.. *suck* Men det är verkligen ett måste nu =P haha

Well, nu ska jag äta världens godaste pannkakor.


See u later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0