Har inget att skriva

Jag har inget att skriva egentligen... Har så grymt ont i magen! Tror dt e magkatarr igen lr nåt sånt skit.. Va hemma från jobbet idag. Hade så frumtansvärt ont i magen i natt, kunde inte sova någonting..

Drömde den hemskaste drömmen någonsin innan! Vaknade av att jag grät.. =( Hatar såna drömmar!
Har gått och tänkt hela dagen på vad den kan betyda..? Jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att den inte är sann!

Har gått och varit orolig nu i flrea veckor.. Vet inte vad det e men jag känner mig orolig..?!

Tack Carro för att du finns! Bättre vän kan man inte ha! ♥


Nej nu ska jag gå och ta en tablett för magen,  sen ska jag lägga mig och se om magonten försvinner. *Hoppas*



Hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0