En fjäril i sin puppa



Idag när jag kom hem från jobbet fick jag ett litet städryck. Rensade hela garderoben och vek ihop allt fint och la det i ordning. Alla mickis t- shirts i ett fack och hans jeans i ett annat.. Sen rensade jag bland mina kläder oxå, ska kolla om sarah vill ha några annars ska jag skänka dom till UF lr något =)
Efter jag plockat iordning bland kläderna gick jag och la mig för att vila en liten stund. Då va klockan runt tre. Vaknade vid halv fem dåmin mys ringde =) Såå glad jag blev.!!!
Sen RÅKADE jag somna om igen och vaknade klockan åtta! Snacka om att sova bort sin dag! =P Åkte hem till mamma och åt lite lasagne och nu sitter jag här. Ska snart åka hem igen. Är fortfarande jätte trött, och har fortfarande jätte ont i magen... =(



Jag känner mig som en fjäril i sin puppa som inte vill komma ut..






Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0