Aldrig mer igen!


Nu är mitt löshår borta! Och jag säger bara.. ALDRIG mer löshår med micro ringar! FY FAN!
När jag hade fått bort det hade jag fått en JÄTTE stor tova där bak! Fick inte bort den! Tog hur mkt balsam som helst och kammade och kammade! Men den försvann inte! Sen tappade jag grymt mycket hår!

Men nu är den borta. Tack vare frisörerna på Eurostorp.
Men mitt hår är så himla tunt nu! Jag vet inte vad jag ska göra! Jag får panik! Det va tjockt innan.. Jätte fint.. Men nu det jätte tunt.. Finns det något man kan göra åt det? Frisörerna sa att det finns en inpackning som heter Vulkan inpackning som gör att man får tillbaka håret man tappat.... Men jag glömde köpa den..


Har ni några bra tips??





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0