Kaos!



Usch det är kaos på jobbet! I morgon är hela hotellet fullt för det är någon konferans i Tylösand.. Och det är bara jag, Nico och Sofie som jobbar.. Och sen ska Sofie gå klockan 12!? Det kommer inte funka! Vi kan inte bara vara två stycken! Okej det blir ju mer timmar för oss men endå! Tänk dig själv.. Det e  33 rum varav 15 dubbelrum och 18 enkelrum + att vi har typ alla lägenheterna oxå.. 4-5 stycken kanske..  Men men..

Fick precis ett mess av Nico att hennes bror kan hjälpa oss i morgon. Gött

Annars då..?
Inget vidare faktiskt.. Både igår och i förgår va deppiga och nere.. Och jag känner att jag kommer vara det hela veckan.. När jag är på jobbet är allt okej, då har man ju Nico man kan prata med. Men sen när man kommer hem.. Då kommer alla tankarna och man deppar ihop.. =( Lr deppar ihop och ihop men jag blir nedstämd.. Orkar inte göra något. Orkar inte ens laga lr äta någon mat.. Jag saknar Micki nåt så fruktansvärt! Kan du inte komma hem nu..? Jag saknar dig såå!

Allt är skit just nu..  Så känns det iallafall..


Och denna Kursiva text är till SPECSIVERS!!! Lr vafan ni nu heter! Jag heter inte SANDRA LINDVIST!!! Sandra CECILIA Lindvist är mitt namn! CECILIA ÄR MITT TILLTALSNAMN! Jag vet inte hur många ggr jag ändrat mitt namn där.!  
Jag blir så irriterad!! *SUCK*





Hej då!





P.s Tack Johanna för att du finns! Du är en Ängel! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0