*gäsp*




Jag är så trött.. Sover knappt om nätterna.. =(

Idag va jag själv på jobbet.. Men det va inte alls många rum så det va lungt.. 3 rum och två lägenheter.. Men det va inte kul att städa själv.. Man gick bara och tänkte en massa.. Ingen att prata med.. Med Nico kan man prata med allt om. Men hon va sjuk idag.. =( Hoppas hon kommer i morgon.

Tänkte på en sak..
Bloggen är ju som en dagbok.. Och där ska man få skriva precis vad man vill.. Men det finns alltid någon som stör sig på det man skriver.. Tråkigt..
Men nu ska jag skriva precis vad jag känner och vill. Sen skiter jag i om det finns såna som stör sig på det. Skit i att läsa isåfall..  Svårare än så e det inte..

Nej nu orkar jag inte skriva mer. Ska sova nu!

Hej då!

21 dagar kvar älskling!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0