Felix Ost och Skinkpaj!



Helt suverän paj säger jag bara! Har ni inte smakat den så gör det!
to,m vår hund älskar den. Han satt och tiggde av mig nu när jag åt den. ^^

Idag mår jag inte alls bra. Tror jag har fått feber lr något.. Helt seg i hela kroppen och orkar knappt göra¨någonting.. =(

Ska hem sen och göra lite ris med fiskpinnar och reumoladsås ( vet inte hur det stavas )
Köpte nån sånhär boil in bag ris ^^ man måste ju testa! haha dom får det att låta så enkelt och gott när det visas på reklamen. Så jag tänkte " varför inte?" hehe


Sen ikväll är det Talang 2007 klockan 20.00!


nej nu ska jag duscha. Sen ska jag hem.


Min mamma har köpt en konservöppnare till mig så nu kan jag äntligen köpa mini majs! Det är ju så gott! hehe





hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0