E.T



"E.T phone home" 

Såg den filmen idag.. Den är så mysig på nåt sätt. Och sen e han ju så söt. =)
Den filmen har fångat mitt hjärta ^^


Annas inflyttningsfest igår då..
Massa folk som man inte kände, men jag hade trevligt endå :) Kul att träffa dom man inte sett pp flera år typ. Catti e alltid lika rolig! hahah
Och Anna hade verkligen fått det jätte fint där! Jätte mysig lägenhet!

Sen va jag inne i stan med Dexter och Sara.. Första gången på lääääääääänge jag inte kommer ihåg så mkt av kvällen.. Men jag vet att Dexter va med mig hela tiden :P Vi sov to,m skavfötters i min pyttelilla 90 säng! haha
Idag mår jag hur bra som helst! Hade lite ont i huvet i morse men jag tog en panodil och gick o la mig sen va den borta =) Och nu sitter jag hemma hos mamma o pappa som vanligt.. Ska tvätta lite och duscha och så sen ska jag hem. Ska se på en film som börjar på 6:an klockan 22.00.
Så därför måste jag sluta skriva nu..



hej då



15 dagar kvar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0